1 680 résultats
Filtres sélectionnés
Avis écrit le 10 mars 2020

Bonne situation - quartier très animé -, propre. Personnel très agréable et disponible.
4 nuits dans cet hôtel dans lequel nous reviendrons si nous planifions un nouveau séjour londonien.
Seuls petits bémols, un peu bruyant et le manque de fenêtre est perturbant.

Date du séjour : mars 2020
Frontdesk Team, Guest Services / Front Office de Point A Hotel London Shoreditch, a répondu à cet avisA répondu le 11 mars 2020

Hello ClaraLou78,

Thank you so much for your kind words.

I'm so happy to hear that you loved our property as much as we do! Our hotel is centrally located with access to train and bus stations making it easy to transfer anywhere in London. Our team is always ready to run that mile and make our guests feel like home. Our reception is 24 hours available and our hosts ready to help if you are not happy with your room or anything else.
I'm also glad to know that you are planning to visit us again and that we'll have the opportunity to host you soon.

See you next time.

Ina

Avis écrit le 17 février 2020

Hôtel sans âme aseptisé chambre de la taille d’une cabine de bateau n espérez pas pouvoir sortir vos affaires de La valise attention pas de valise plus grande qu une valise cabine sinon vous ne pourrez pas entrer dans la chambre et toutes les chambres ont la même taille froid moche a éviter pour un WE sympa les chambres ne

Date du séjour : février 2020
Type de voyage : A voyagé en couple
FrontdeskT3, Host de Point A Hotel London Shoreditch, a répondu à cet avisA répondu le 18 février 2020

Hello fredbre51,

Thank you for telling us about your stay,

We know that our rooms are on the small side, but they are very space structured as there are hangers provided and extra room under the beds. When our guests encounter dissatisfying experiences, we always encourage for it to be made known at reception as the team are always on hand to support.

Hoping you will choose Point A Shoreditch again in the future.

Avis écrit le 7 décembre 2019

Bonne situation.
Personnel très sympa, aimable, disponible, serviable. fait le maximum pour le bien être des clients et leur apporter les informations dont ils ont besoin.
Etablissement bien entretenu et propre. Lits très confortables, draps et serviettes de toilette impeccables. Sanitaires fonctionnels très bien.
Petit déjeuner continental, sous forme de buffet, très correct.
Le seul petit bémol concerne la taille de la chambre (peu de place pour passer entre l'extrémité du lit et le mur)

Date du séjour : décembre 2019
FrontdeskT3, Host Leader de Point A Hotel London Shoreditch, a répondu à cet avisA répondu le 8 décembre 2019

Hello Gilles V,

Thanks for your amazing review.

When we created Point A Hotel Shoreditch, this was our checklist: Central Location...checked. Comfortable and moderns rooms...checked. Relaxing shower...checked. We just want to create a simple and nice environment that our team puts their soul and heart into it. We understand that not everything is perfect but we try our best to at least making just like home for everyone. So we are very happy that you felt welcome in our home.

Hope to see you soon,
Ben

Avis écrit le 25 novembre 2019 par mobile

Personnel super sympa et souriant.
Super bien situé et hôtel au top niveau équipement.
Je reviendrai !
Je le conseille vivement et rapport qualité /prix : imbattable.
Non loin d une station de métro et de restaurants... Quartier bien vivant.

Date du séjour : novembre 2019
Type de voyage : A voyagé en couple
FrontdeskT3, Host de Point A Hotel London Shoreditch, a répondu à cet avisA répondu le 25 novembre 2019

Hello HafsaL9,

Thank you for your 5* review,

The team receives recognition by all of our guests for our natural outgoing service that we give. I must say that the location is a highlight of our hotel. All rooms are equipped with what will be required during stays.

As we are located in Shoreditch which is an expensive part of London, we think about your budget which is why our rooms are offered at low rates.

We would love to welcome you back. See you next time.

Avis écrit le 13 novembre 2019

Le personnel est au petit soin. Nous avions loué une chambre au -1 car petit budget et même si il y a avait pas de fenêtre, on était très bien, chambre petite mais confort avec tout le nécéssaire et les lits sont vraiment top (un vrai plus).
Et je ne parle pas de la situation, à 8min de la gare de liverpool street, dans un super quartier, je recommande.

Date du séjour : novembre 2019
FrontdeskT3, Host de Point A Hotel London Shoreditch, a répondu à cet avisA répondu le 14 novembre 2019

Hello Mvanilla1,

Thank you very much for this 5* review

We care about our guests so the team always ensures that you are treated well. The rates we offer is something we take into consideration as we are already located in an expensive city which explains our compact rooms.

Thankfully, your windowless still gave you the comfort we always provide. Point A hotels is popular for being in smashing locations.

Would love to see you again next time.