Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de Tripadvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Les prix les plus bas pour votre séjour
Hotels.com
82 $US
View deal
Annulation gratuite jusqu'au 30/04/21
Booking.com
81 $US
View deal
Annulation gratuite jusqu'au 29/04/21
ZenHotels.com
91 $US
73 $US
View deal
ÉCONOMISEZ 18 $US
Expedia.com82 $US
Priceline81 $US
StayForLong91 $US
Voir 15 offres
Les prix sont fournis par nos partenaires et reflètent les prix d'une chambre par nuit, y compris toutes les taxes et tous les frais connus de nos partenaires. Consultez nos partenaires pour en savoir plus.
Comment les paiements qui nous sont adressés affectent l'ordre d'affichage des prix. Les types de chambre peuvent varier.
Comment les paiements qui nous sont adressés affectent l'ordre d'affichage des prix. Les types de chambre peuvent varier.
Hôtels proches
Avis (1 314)
Filtrer les avis
1 314 résultats
Note attribuée
274
438
317
183
102
Type de voyageur
Période de l'année
LangueToutes les langues
Plus de langues
Note attribuée
274
438
317
183
102
Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs :
Filtres sélectionnés
Affiner
Mise à jour de la liste...
16 avis sur 1 314
Avis écrit le 1 août 2019

Chambre avec papier moisi et arraché .
Volets cassés..
Petit déjeuner très bien
Accueil chaleureux mais désolé de l'état de l'hotel
Je ne comprend pas la différence entre cet établissement et celui de Turin ( séjour 2 semaines avant)

Date du séjour : juillet 2019
  • Type de voyage : A voyagé en couple
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Literie
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
Avis recueilli en partenariat avec NH Hotels
1  Merci fanette2019
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Gabriele P, Direttore de NH Ancona, a répondu à cet avisA répondu le 8 novembre 2019
Google Traduction

Dear Guest,
I would like to take this opportunity to thank you for choosing Nh Ancona for your stay as well as for sharing your experience with us. At the same time I’m really sorry that it didn’t live up your expectations at all.
Even if our hotel could seem “ vintage “, all our rooms have full comforts that ensure you to leave the best experience and to make you feel like at your own thanks to our free Wi-Fi, our super comfortable mattresses, our new TVs, minibars and hairdryers and it completely respects our chain standards and quality.
Concerning hotel refurbishment, since last year we have already made some improvements like the installation of parquet, new curtains, shower glasses and minibar in all our rooms and we are planning to do more, in order to offer our Guest the best service and the most comfortable stay.
On the other hand, I’m glad that you really appreciated our international breakfast, thought to satisfy everyone’s taste: from homemade fresh Italian pastry, to our healthy corner, with our delicious juices and fresh fruit, to our regional delights to gluten and lactose free products.
Our fantastic Staff, who is always at your complete disposal to encounter your needs and requests, in order to offer you an unique experience and to give you the best service, making you feel cuddled and at ease during your entire stay.
I really appreciated your feedback because it gives us the possibility to improve different areas of work for the near future and I hope to welcome you again in our hotel, in order to make you change your mind.
Gabriele P.

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 29 juillet 2019

Fervent client NH, nous restons un peu sur notre faim.
Dans l'ensemble tout est conforme à ce que l'on connait de cette chaine hôtelière: accueil de qualité, petit déjeuner au top & personnel très chaleureux.
Emplacement idéal pour ceux qui souhaitent embarquer pour croisière ou ferry. ( A 2mn du terminal portuaire).
Superbe Plage del Passeto un peu loin mais accessible en bus direct
Par contre: l'hôtel aurait besoin d'un raffraichissement "général" sauf pour l'entrée.
NB: changez de place les cendriers et poubelles situés sur le parvis de l'hôtel!

Date du séjour : juillet 2019
  • Type de voyage : A voyagé en couple
    • Literie
    • Chambres
    • Service
1  Merci olivier m
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Gabriele P, Direttore de NH Ancona, a répondu à cet avisA répondu le 8 novembre 2019
Google Traduction

Dear Guest,
I would like to take this opportunity to thank you for choosing Nh Ancona for your stay as well as for sharing your NH Guest Experience with us, even if I’m sorry that it didn’t live up your expectations.
I’m glad you really appreciated our main point of strengths:
- Our fantastic Staff always at your disposal, in order to take care of your needs and requests, to make you feel special and cuddled during your entire stay and to ensure you the best service.
- Our international breakfast, famous worldwide for its wide choice and richness in high quality products: from homemade Italian bakery to our regional and healthy corners to gluten and lactose free products.
- Our panoramic and strategic position: situated at the top of a hill, just in front of the Ancona harbor, our hotel is ideal for everyone who needs to take the ferry for Greece and Croatia or simply wants to discover the city, being only 10 minutes far from the downtown and our interesting historical center.
Concerning the refurbishment of our hotel, during the past two years we have already made different improvements in all our rooms like: wooden floor installation, new minibars, shower glasses and curtains installation and we are planning to do more in order to offer you the best service and a more pleasant and comfortable stay.
Thank you again for sharing your feedback, my Team and I hope to welcome you again in our hotel in order to make you change your mind.
Best regards.
Gabriele P.

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 27 juin 2019

second séjour dans cet hôtel
Très bel emplacement avec beau panorama sur le port
présence d'un parking
idéal pour voyageur motorisé, un peu moins pour un piéton car l'accès se fait par une montée un peu rude mais on peut toujours prévoir un taxi
idéal pour voyageur en partance ou provenance du port
transports en commun juste en dessous , mais attention centre ville et gare ferroviaire éloignés

Date du séjour : juin 2019
  • Type de voyage : A voyagé en solo
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Literie
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
Avis recueilli en partenariat avec NH Hotels
Merci Maps51753807876
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Gabriele P, Direttore de NH Ancona, a répondu à cet avisA répondu le 23 septembre 2019
Google Traduction

Dear Guest,
I would like to take this opportunity to thank you for choosing Nh Ancona for your stay as well as for sharing your Nh Guest experience with us.
Our hotel is situated in a strategic and central position, from which you can admire a wonderful panorama on the Ancona harbor and reach the city centre, the marvelous historical centre, the port and the central station in a few minutes by walk. It is ideal for our Guests, who need to take a ferry for Greece and Croatia or to begin their cruise from Ancona, being just 500 mt far from the terminal and check-in office.
Our free parking is situated just in front of our hotel, giving you the possibility to enjoy the city without causing you stress for parking as well as to have a suggestive walk into the downtown.
Thank you again for taking time to share your feedback, I hope to welcome you again in our hotel.
Gabriele P.

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 28 octobre 2018 par mobile

Hotel médiocre, chambre petite avec moquette pas très propre,salle de bains avec douche très petite, si une personne est un peu forte elle ne rentre pas dans la douche, il n'y avait pas de linges pour la douche, petit déjeuner moyen, bruyant, restaurant de l'hôtel fermé sans aucune information sur internet. Nous avions choisi cet hotel comme halte pour descendre dans les Pouilles et nous voulions un endroit calme avec un restaurant afin d'éviter de devoir chercher un restaurant suite a la fatigue du voyage.

Date du séjour : juillet 2018
Type de voyage : A voyagé en couple
Merci gnath
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Gabriele P, Direttore de NH Ancona, a répondu à cet avisA répondu le 20 décembre 2018
Google Traduction

Dear Guest,
I would like to take this opportunity to thank you for choosing Nh Ancona for your stay as well as for sharing your experience with us; at the same time I’m sorry that it didn’t live up your expectations.
Our international breakfast is always really appreciated from all Our Guests, for its richness and variety of products, thought to satisfy everyone taste.
I’m sorry that you couldn’t taste our delicious menu, but all information about opening and closing time for restaurant are shared on our website and all online booking tools. Our restaurant is closed during weekends, but our central position offers you the possibility to reach the city center in a few minutes by walk and find a lot of places where you can taste good Italian and regional dishes and enjoy at the same time the beauty of the city.
Thank you again for taking time to share your feedback, I hope to welcome you again in our hotel, in order to make you change your mind!
Gabriele P.

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 10 mai 2018

Pas digne d'un 4 etoiles. Nous avons eu droit a une chambre simple a usage de double, ce qui veut dire qu'elle etait vraiment minuscule avec aucune aisance et ce sous pretexte que l'hotel etait plein alors que notre reservation avait ete faite 3 mois plus tot!!

Date du séjour : avril 2018
  • Type de voyage : A voyagé en couple
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Literie
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
Avis recueilli en partenariat avec NH Hotels
Merci Martine L
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Gabriele P, Direttore de NH Ancona, a répondu à cet avisA répondu le 27 juillet 2018
Google Traduction

Dear Martine,
I would like to take this opportunity to thank you for choosing Nh Ancona for your stay as well as for sharing your experience with us.
I’m sorry that it didn’t lived up your expectations and that you didn’t feel comfortable with your room, but I can ensure you that all our rooms have all comforts, from our 40” TVs to free Wi-Fi to our useful amenities, in order to offer you the most pleasant stay.
I’m sure our Staff made all their efforts, on the basis of hotel availability, to give you the best accommodation and to encounter your needs and requests in order to make you feel at ease and to offer you a pleasant stay. However I would like to clarify that you had a standard double and not a single for double use.
I really appreciate feedbacks like yours, because they are very useful to improve our service and to offer you a more pleasant and unforgettable stay.
My Staff and I hope to welcome you again in our hotel, in order to make you change your mind and give us a second chance!
Gabriele P.

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Voir plus d'avis