Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de TripAdvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hôtels proches
Avis (1 882)
Filtrer les avis
1 882 résultats
Note attribuée
802
771
210
54
45
Type de voyageur
Période de l'année
LangueToutes les langues
Plus de langues
Note attribuée
802
771
210
54
45
Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs :
Filtres sélectionnés
Affiner
Mise à jour de la liste...
611 avis sur 1 882
Avis écrit le 13 avril 2019 par mobile

10 jours avec petit dej : bel hotel, excellent service, petit dej buffet tres complet . Piscine et salle fitness avec centre massage. Possibilité de réserver une voitire journée pour visiter dans ou hors Bangkok ! Tres bien !

Date du séjour : avril 2019
Type de voyage : A voyagé avec des amis
Merci isabelchat
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Sirikul K, Manager de Mandarin Hotel Managed by Centre Point, a répondu à cet avisA répondu le 15 avril 2019
Google Traduction



"Super accommodation"

10 days with breakfast: nice hotel, excellent service, breakfast buffet very complete. Pool and fitness room with massage center. Possibility to book a day tour to visit in or out of Bangkok! Very good !
Translated by Google

Dear sabelchat
Thank you very much for staying with us for 10 days and sharing your fantastic five star review of your stay. We are most pleased to read that you had a nice staqy with us and that you enjoyed the breakfast buffet, the pool, fitness center and service from our attentive staff. Your kind comments are truly appreciated. We look forward to welcoming you back again in the near future.
Cordially yours
Sirikul Kraiboon
Executive Assistant Manager

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 10 mars 2019

Calme, tranquilite et isolé. Personnel à l'écoute, tres professionnel et toujours souriant. Tres propre. Service impeccable. Il vaut un 5 etoiles et pas seulement un 4 étoiles à mon avis.
Par contre vs devriez prevenir du montant de la caution et d'autres details pour éviter les petites surprises.

Date du séjour : février 2019
Type de voyage : A voyagé en famille
Avis recueilli en partenariat avec cet hôtel
Merci Companion18251183040
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Sirikul K, Manager de Mandarin Hotel Managed by Centre Point, a répondu à cet avisA répondu le 10 mars 2019
Google Traduction

Very good hotel in Bangkok!"

Quiet, tranquilite and isolated. Staff attentive, very professional and always smiling. Very clean. Impeccable service. It is worth 5 stars and not just a 4 star in my opinion. By cons vs should warn of the amount of the deposit and other details to avoid small surprises.
Translated by Google

Dear Companion18251183040
Thank you very much for staying with us and sharing your excellent review of your recent stay at the Mandarin Hotel. It's great to read that you liked the cleanliness of the hotel and the service provided by our attentive staff. Your wonderful comments are truly appreciated ane will be shared with all our team. Our staff will be most pleased to learn that you liked their services. All of us at the Mandarin Hotel are looking forward to welcoming you
back again on your next visit to Bangkok.
Cordially yours
Sirikul Kraiboon
Executive Assistant Manager

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 2 mars 2019

Hotel plutôt loin du centre et dans un quartier sans âme au bord d'une très grosse route donc très bruyant.Chambre non disponible à notre arrivée à 8h du matin après 12h de voyage... Le pire c'est la chambre très impersonnel et surtout pas très fraîche, on sent que beaucoup de monde est passé par la et elle est quand meme bien dégradée. Le couloir est très très très bruyant et résonne énormément. La vue sur un parking glauque et triste est scandaleuse et en plus on entend les voiture toute la nuit. Le petit déjeuner n'est pas fait pour nous français mais pour une clientèle chinoise et la qualité des produits est vraiment bas de gamme. Il n'y a rien dans l'hotel pour boire un verre ou un café on vous propose d'aller au Starbuck à coté... La piscine est vraiment triste car entourée d'immeubles pas très beaux et en plus on entend toujours les voitures. Le personnel est charmant efficace et disponible et le hall d'accueil est la seul chose belle de cet hotel. Bref cet hotel est a déconseillé car pas reposant et il n'est pas au gout et aux normes de clients français. il n'est pas reposant...

Date du séjour : février 2019
  • Type de voyage : A voyagé en couple
    • Rapport qualité / prix
    • Literie
    • Service
Merci Thomaschonch
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Sirikul K, Manager de Mandarin Hotel Managed by Centre Point, a répondu à cet avisA répondu le 4 mars 2019
Google Traduction

Noisy, badly located and room not in good condition"


Hotel rather far from the center and in a soulless neighborhood at the edge of a very big road so very noisy. Room not available on our arrival at 8am after 12h of travel ... The worst is the room very impersonal and especially not very cool, we feel that a lot of people went through and it is still degraded. The corridor is very very very noisy and sounds great. The view of a creepy and sad parking is outrageous and moreover we hear the car all night. Breakfast is not made for us French but for a Chinese clientele and the quality of the products is really low-end. There is nothing in the hotel for a drink or a coffee we suggest you go to the Starbuck next door ... The pool is really sad because surrounded by buildings not very beautiful and in addition we always hear the cars. The staff is charming efficient and available and the lobby is the only thing nice about this hotel. In short this hotel is not recommended because not relaxing and it is not the taste and standards of French customers. it is not relaxing .
Translated by Google..

Dear Thomaschonch

Thank you very much for staying with us and sharing your kind feedback of your recent stay. We are most concerned to read that our services and quality were not able to meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay. For breakfast we have already disscussed with our culinary team for improvement. For the noise disturbance, we also informed our engineering team to work on this matter seriously. Please give us another chance to serve you properly we look forward to serving you again in the near future.
Cordially yours
Sirikul Kraiboon
Executive Assistant Manager

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 13 février 2019

superbe hôtel dans le centre de Bangkok, les chambres sont spacieuses et agréables, calme et vue magnifique lorsque vous êtes dans les étages élevées de l'hôtel. piscine pas très grande, dommage de passer par le hall pour y accéder.

Date du séjour : janvier 2019
Merci Francemuz
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Sirikul K, Manager de Mandarin Hotel Managed by Centre Point, a répondu à cet avisA répondu le 13 février 2019
Google Traduction

"very nice hotel"

Great hotel in the center of Bangkok, the rooms are spacious and nice, quiet and great views when you are on the higher floors of the hotel. pool not very big, too bad to go through the lobby to access.
Translated by Google

Dear Francemuz

Thank you very much for staying with us and sharing your wonderful five star review of your recent stay at the Mandarin Hotel. It 's great to read that you found our room spacious and nice with great view. However we are sorry for any inconvenience caused to you due to the location of the pool. Your kind comments are truly appreciated. All of us at the Mandarin Hotel are looking forward to welcoming you back again in the near future.

Cordially yours
Sirikul Kraiboon
Executive Assistant Manager

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 9 février 2019

Bien mais chambres trop chaudes malgré la clim, fenêtre ne s ouvrer pas, taxis oppressant en bas de l hôtel. Quartier pas terrible, même a ce prix très bas, il y a mieux ailleurs, arrivés 8h du mat, mais nous devons attendre 14h, pfffff.....

Date du séjour : février 2019
Type de voyage : A voyagé en couple
Avis recueilli en partenariat avec cet hôtel
Merci Coastal36264220989
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Sirikul K, Manager de Mandarin Hotel Managed by Centre Point, a répondu à cet avisA répondu le 11 février 2019
Google Traduction

Good, but no window"

Good but rooms too hot despite the air conditioning, windows do not open, taxis are oppressive at the bottom of the hotel. Neighborhood not terrible, even at this very low price, there are better elsewhere, arrived 8am, but we have to wait 14h, pfffff .....
Translated by Google

Dear Coastal36264220989
Thank you very much for staying with us and sharing your kind feedback of your recent visit. We are concerned to read about your dissatisfaction and that your experience did not live up to your expectations. We do apologize for any inconvenience that caused you during your stay. Your kind feedback has been addressed so that your next visit will be more comfortable. Please give us another chance to serve you better. We look forward to serving you again in the near future.
Cordially yours
Sirikul Kraiboon
Executive Assistant Manager

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Voir plus d'avis